יום שני, 30 באוגוסט 2010

ציוד לרכיבה על סוסים

מי שרוכב מספיק זמן על סוסים לומד להכיר את קהילת הרוכבים, את החוות ואת החנויות לציוד רכיבה על סוסים.
קניית ציוד לרכיבה היא חלק אינטגראלי מחייו של הרוכב. ציוד איכותי וטוב משפר את חווית הרכיבה. ציוד איכותי לרכיבה על סוסים חוסך לכם כאבים מיותרים ומשדרג את חווית הרכיבה. יתר על כן, הציוד לא שומר רק על גופכם שלכם אלא על גופו וגבו של הסוס. מי שקשור לסוסו -ואין רוכב שלא מפתח קשר מיוחד עם הסוס -חייב לדאוג גם לנוחותו של הסוס.

מה חשוב לדעת שקונים ציוד לרכיבה על סוסים?

איכות המוצרים:מקום שמוכר ומספק ציוד רכיבה על סוסים צריך להבטיח כי איכות המוצרים תהיה גבוה ותוכל לעבור התאמה אישית לרוכב. איכות הציוד מתבטא בכך שחברות הציוד הינן בעלות שם עולמי ומספר רב של רובים מכל העולם עושים בו שימוש.

מגוון המוצרים ומגוון הברנדים:חשוב שחברת הציוד תוכל לספק מגוון מוצרים. לחברות רבות יש מוצר אחד שהוא מוצר הדגל ועליו הן נסמכות כאשר אין להון מגוון מוצרים רחב. על מנת לספק לרוכב את האפשרות לרכוש את כל הציוד לרכיבה שהוא נדרש לו במקום אחד, רצוי שלחברה יהיה מגוון מוצרים רחב כלל שניתן כדי לחסוך כיתות רגלים מיותר. כמו כן, מקומות שעובדים עם ספקים שונים וברנדים שונים מאפשרים לרוכב לבחור מוצרים שונים מספקים שונים על פי העדפותיו האישיות שלו.

ציוד לרוכבות:לרוכבות יותר קשה למצוא ציוד שמותאם עבורן. חברות רבות מפספסות קהל יעד חשוב. חברה צריכה לדאוג לטפח את מלאי ציוד הרכיבה עבור נשים ובכלל לדאוג לציוד שניתן להתאימו לגודל ולצורת הגוף של הרוכב.

רשימת ציוד לרוכב: הרשימה המלאה לציוד רכיבה הכוללת ציוד לאורווה:

אוכפים, אביזרים נלווים לאוכפים, ארכובות, חזיות, חגורת בטן, שמיכות ופדים, ראשיות, מושכות וחבלים, ראשיות רכיבה, ראשיות תצוגה, מתגים, תחבושות ומגני רגלים, דורבנת, מוצרי אורווה, מוצרים לסוס ערבי, מוצרי טיפוח לסוס לרבות שמפו

מרכך לרעמה ולזנב, מוצרי טיפוח לפרסות, ג'ל לפצעים ולקירור,תכשירים למניעת זבובים , אביזרים לאילוף ולאימון הסוס,מברשות לרבות מגרדות,מברשות רכות, מנקי פרסות, מורידי מים, ארגזי מברשות וערכות מברשות,מכונות גילוח. הלבשה מלאה לרכיבה על סוסים לרבות מגפי בוקרים, מכנסי רכיבה כובעי בוקרים, סנדלים דורבנות, קסדות, כפפות, ציוד פרזול, חומרי ריסוס והדברה, תוספי מזון.


למידע נוסף על ציוד רכיבה על סוסים, לחץ על הקישור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה